Welcome to my blog ♥ Click a 【like】 below . Leave a comment // Follow my blog :)
注 : 如果覺得圖片很模糊 , 用鼠標指一指就會變清晰了喲 ;)
P/S : If the picture is not clear , point it with the cursor and it'll become clearer ;)

Tuesday, November 1, 2011

悔。

我總是如此的傲慢,如此的自信,
總覺得什麽都掌握在我手中,我什麽都可以應付得來。


可是 我錯了



我太看得起自己了。
其實我根本什麽都不是 :')


Tumblr_ltxwvpsvps1qzep1ro1_500_large

No comments:

Post a Comment

back to top